شرایط بازگشت کالا

یکی از اهداف همیشگی ما در مجموعه شاندیزمد  ،  فراهم آوردن بهترین شرایط برای کسب رضایت مشتریان عزیزمان بوده است.در همین راستا، مجموعه شاندیز مد تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در وب‌سایت خود قرار دهد تا از این طریق مشتریان بتوانند با آگاهی کامل و آرامش خاطر، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند.با این وجود اگر به هر دلیل تمایل به بازگرداندن کالا دارید، این امر در چارچوب خدمات پس از فروش و قوانین بازگرداندن کالا برای شما امکان پذیر است. در این راستا، مجموعه شاندیز مد ضمانت ۳ روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که محاسبه این بازه به این صورت است: ۳ روز از زمان تحویل کالا به مشتری .

دلایل بازگشت کالا

۱- انصراف مشتری

در صورتی که مشتری قصد بازگشت کالا به دلیل مورد پسند نبودن و یا انصراف از خرید را داشته باشد، لازم است حداکثر ظرف سه روز پس از دریافت کالا نسبت به اعلام انصراف خود از طریق ارسال پیام از طریق پیام رسان روبیکا و یا ایتا به شماره ۰۹۰۳۹۸۱۱۴۹۴ اقدام نمایند . لازم بذکر است هزینه ارسال و برگشت کالا به دلیل انصراف مشتری ، به عهده خود مشتری می باشد.

 

۲- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.

در صورت عدم مطابقت محصول سفارش شده با محصول دریافتی و یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده ، کافیست حداکثر ظرف ۳ روز کاری نسبت به اعلام مشکل از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۰۳۹۸۱۱۴۹۴ توسط پیام رسان روبیکا و یا ایتا اقدام و سپس نسبت به ارسال کالا اقدام نمایند . پس از دریافت کالا و تائید موضوع توسط کارشناس سایت شاندیزمد نسبت به برگشت هزینه کالا اقدام می شود . لازم بذکر است هزینه ارسال و برگشت کالا به این دلیل و تائید کارشناس مربوطه ، به عهده سایت شاندیزمد می باشد.

مراحل و شرایط تائید بازگشت کالا

جهت برگشت کالا به دلایل بالا کافیست مراحل فوق را انجام دهید : 

۱- حداکثر ظرف سه روز پس از دریافت کالا ، درخواست بازگشت کالای خود را از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۰۳۹۸۱۱۴۹۴ و توسط پیام رسان روبیکا و یا ایتا اعلام نمائید.

۲- جهت ارسال کالا هماهنگی لازم صورت می گیرد.

۳- کالا به آدرس مشهد – بلوارشهید کشمیری – کشمیری ۱۹/۴ – پلاک ۲۵۰ – انبار فروشگاه شاندیز مد (کدپستی ۹۳۵۸۱۴۳۷۶۰) ارسال شود.

۴- پس از دریافت کالا و تائید کارشناس سایت ، هزینه کالا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به حساب مشتری عودت داده می شود.

توجه : 

۱- محصولات پوشاک و کفش به شرطی که در شرایط اولیه و کاملا نو باشند و روی کالا هیچگونه آثار استفاده مانند بوی عطر و عرق و بدن ، لکه و رنگ پریدگی نداشته باشد و مارک ، بارکد ، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد .امکان برگشت وجود دارد.

۲- فروشگاه شاندیز مد از بازپس گرفتن پوشاک که منع بهداشتی دارند(کالای خواب ، لباس راحتی ، لباس زیر و جوراب)معذور می باشد .

۳- کالاهای لوازم خیاطی و بهداشتی که دارای پلمپ هستند(مانند سوزن ها و…) ، در صورت خروج از پلمپ و باز شدن جعبه امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

لطفا توجه داشته باشید که درصورت عدم مطابقت با شرایط و نحوه برگشت درج شده در سایت ، شاندیز مد از دریافت کالا معذور می باشد.